Η Ελλάδα που είναι μέλος της Ευρώπης, που παίρνει δισεκατομμύρια κάθε χρόνο από αναπτυξιακά πακέτα μοιάζει με το «φτωχό συγγενή», ο οποίος περιμένει ένα ακόμη δάνειο για να επιζήσει. Είναι ώρα να αφήσουμε στην άκρη τα μικροσυμφέροντα, γιατί πάνω απ’ όλα πρέπει να σωθεί η χώρα.
Άλλη μια καταθλιπτική περίοδος για οικονομία και κοινωνία. Αντί για σημαντικές επενδύσεις κυριαρχεί ένα αρρωστημένο κλίμα. Οι δανειστές πιέζουν, ο χρόνος λιγοστεύει και η χώρα βουλιάζει. Καιρός να σταματήσει ο κατήφορος.
Όπως επισημαίνει το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής, η καθυστέρηση στο κλείσιμο της αξιολόγησης θα έχει βαθύτατες συνέπειες για την ελληνική οικονομία, η οποία θα κληθεί να επιλέξει ανάμεσα στη χρεοκοπία και την έξοδο από το ευρώ ή στην υπογραφή ενός νέου Μνημονίου.
Που υπογράφηκε στο Κάιρο στις 21 Φεβρουαρίου 2016.
Όπως όλα δείχνουν, ο Ιανουάριος θα είναι κρίσιμος σε όλα τα επίπεδα, με την κυβέρνηση να διαμορφώνει ήδη το κλίμα.
«Συνεχίζουμε τη μεγάλη προσπάθεια για έξοδο από την επιτροπεία, με κοινωνική προστασία και ανακατανομή των βαρών», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Γεμάτο εντάσεις προβλέπει ότι θα είναι για την Ελλάδα το καλοκαίρι που έρχεται η βρετανική Telegraph.
Όσον αφορά το «ξεπάγωμα» ή μη των μέτρων, η απόφαση θα ληφθεί στο Euroworking Group της 12ης Ιανουαρίου.
Η επαναφορά σεναρίων για στάση πληρωμών, Grexit, επιστροφή στη δραχμή και άλλα τέτοια κινδυνολογικά, δείχνει την αποτυχία της χώρας να σταθεί στα πόδια της και να αποδείξει ότι πήρε τα μαθήματα που έπρεπε να πάρει έπειτα από μια εξαετή κρίση.
Στο φως της δημοσιότητας έγγραφο-φωτιά που που αποκαλύπτει ότι η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί για πρωτογενή πλεονάσματα επί πολλά χρόνια.
Οδηγός Εργατικής Νομοθεσίας Ε.Ε.
Πανεπιστημίου 57, Αθήνα 10564
2103240969 - 2103242267
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΕΜΗ 004526701000