Τελευταία τροποποίηση στις 05 Δεκεμβρίου 2025 11:18
05 Δεκεμβρίου 2025 11:11Οι ασφαλισμένοι που έλαβαν σύνταξη από εργασία στο δημόσιο τομέα και συνέχισαν να εργάζονται μετά τη συνταξιοδότησή τους σε θέσεις του δημόσιου τομέα, λαμβάνοντας ταυτόχρονα τόσο τις αποδοχές της θέσης τους, όσο και τη σύνταξή τους (ή ποσοστό αυτής), δεν δικαιούνται να αξιοποιήσουν τον χρόνο απασχόλησής τους με την ιδιότητα του συνταξιούχου
Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του ΟΕΝΕΤ.
Παρακαλούμε κάντε είσοδο με τα στοιχεία σας ή κάντε τώρα την εγγραφή σας.
ΣΗΜ. Εάν έχετε ήδη βάλει τον κωδικό σας στον ιστότοπο ΟΕΝΕΤ και βλέπετε αυτό το μήνυμα,
τότε αυτή την στιγμή είστε σε άλλον browser, οπότε πρέπει να ξαναβάλετε τον κωδικό σας.
Οδηγός Εργατικής Νομοθεσίας Ε.Ε.
Πανεπιστημίου 57, Αθήνα 10564
2103240969 - 2103242267
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΕΜΗ 004526701000