Από 02.02.2021 απαγορεύεται η παραμονή πελατών μέσα ή έξω από την επιχείρηση εστίασης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα της ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ.7062.
Πρόστιμο 300 ευρώ θα πληρώνει κάθε πελάτης που θα παραμένει στον εξωτερικό ή εσωτερικό χώρο της επιχείρησης, ενώ το πρόστιμο για την ίδια την επιχείρηση θα φθάνει τις 3000 ευρώ.





