Σε αυτήν την φάση η εταιρία βρίσκεται σε αναζήτηση συνεργάτη στον οποίο θα παραχωρήσει το αποκλειστικό δικαίωμα παραγωγής και διάθεσης των σημάτων της (franchise), προκειμένου να απεμπλακεί από τη ζημιογόνο για τον όμιλο δραστηριότητα στην Ελλάδα. Σύμφωνα με πληροφορίες η Pepsico έχει κάνει κρούση σε περισσότερες από επτά επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία, χωρίς ωστόσο μέχρι στιγμής να έχει υπάρξει κάποιο θετικό αποτέλεσμα.
Οι συζητήσεις που έχουν γίνει δεν έχουν μέχρι στιγμής καρποφορήσει, αφού οι τελευταίες φέρεται να ενδιαφέρονται για την εξαγορά κάποιων σημάτων με υψηλή εμπορευσιμότητα -κυρίως των σημάτων ΗΒΗ- και όχι για συνεργασία με την Pepsico τύπου franchising μέσω της οποίας θα υποχρεώνονται να πληρώνουν στον πολυεθνικό όμιλο μέρος των πωλήσεων ως δικαιώματα.
Η εταιρία εξετάζει πολλά σενάρια, όπως την παραχώρηση των εγκαταστάσεων και μαζί η άδεια χρήσης των σημάτων της (Pepsi Cola, 7Up, Lipton Ice Tea και HBH) με αντάλλαγμα την καταβολή ενός ποσοστού επί των πωλήσεων υπό τη μορφή δικαιωμάτων.
Τον τελευταίο χρόνο η Pepsico-HBH έχει συζητήσει με διάφορες ελληνικές εταιρείες του χώρου, μεταξύ των οποίων η Λουξ Μαρλαφέκας και η ΕΨΑ διερευνώντας την πιθανότητα συνεργασίας.
Να σημειωθεί ότι το 2013 η εταιρεία είχε ζημιές 16,8 εκατ. ευρώ και οι συσσωρευμένες ζημιές είχαν φθάσει τα 102,6 εκατ. ευρώ.





