Το Υπουργείο Υγείας και η Ελληνική Κυβέρνηση εν μέσω πανδημίας, προσέλαβαν στο Ε.Σ.Υ. 7.000 άτομα επικουρικό προσωπικό – γιατρούς, νοσηλευτές και λοιπό προσωπικό. Ποτέ ξανά στην ιστορία του Ε.Σ.Υ., σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, δεν έγιναν τόσες πολλές προσλήψεις επικουρικών. Από αυτούς οι 4.000 νοσηλευτές, βοηθοί, τραυματιοφορείς με διαδικασίες ΑΣΕΠ και μοριοδότησης θα μείνουν για πάντα στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, μονιμοποιούνται.
Επίσης, προσλάβαμε 300 εντατικολόγους, εκ των οποίων ένας σημαντικός αριθμός ήταν ως επικουρικοί μέσα στο Ε.Σ.Υ., κάποιοι άλλοι ήταν του ιδιωτικού τομέα και κάποιοι άλλοι ήρθαν από το εξωτερικό. Και γι’ αυτούς ολοκληρώθηκε η διαδικασία για να είναι μόνιμοι στις ΜΕΘ μας.
Έχουμε βάλει στη διαδικασία και στη μάχη και αυτούς οι οποίοι κάνουν ειδικότητα. Έχουμε φέρει διαδικασίες έτσι ώστε και από τον ιδιωτικό τομέα να μπορούν να έρθουν στο Ε.Σ.Υ. γιατροί και νοσηλευτές. Εν κινήσει και εν μέσω πανδημίας κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό, για αυτό και τα αποτελέσματα είναι πολύ καλύτερα στη χώρα μας.





