Σύμφωνα με ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΓΣΕΕ, Η επείγουσα επιστολή της ΓΣΕΕ, εστάλη διότι σύμφωνα με καταγγελίες που έχουν φτάσει στη Συνομοσπονδία και επειδή δεν υπήρξαν οι απαραίτητες διευκρινίσεις από το Αρμόδιο Υπουργείο, το οποίο και κήρυξε υποχρεωτική αργία τη συγκεκριμένη ημέρα, πολλοί εργοδότες δεν τήρησαν το θεσμικό πλαίσιο, όπως αυτό ισχύει για την αμοιβή των υπολοίπων αργιών.
Στο επισυναπτόμενο αρχείο μπορείτε να δείτε την επιστολή της ΓΣΕΕ.





