Την 1η Ιουνίου 2014 άρχισε η υλοποίηση της δράσης «καταγραφή ασφαλιστικού βίου-ψηφιοποίηση ασφαλιστικού φακέλου» από τις υπηρεσίες του ΟΑΕΕ, σύμφωνα με ανακοίνωση της διοίκησης του ταμείου.
Με το έργο αυτό επιχειρείται η ψηφιακή απεικόνιση στοιχείων και εργασιών που, μέχρι σήμερα, τηρούνται σε φυσική μορφή στους φακέλους των ασφαλισμένων σε ειδική, για το σκοπό αυτό, μηχανογραφική εφαρμογή.
Στα πλαίσια της σταδιακής επέκτασης του προγράμματος εντάσσονται νέες ομάδες εργασιών σε διαδικασία ψηφιοποίησης.
Οι νέες εργασίες αφορούν:
• στην αναγνώριση εισφορών λόγω απώλειας ασφαλιστικών βιβλιαρίων,
• στην επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών ασφαλιστικών εισφορών
• στη χορήγηση παροχών σε χρήμα.
Με την ψηφιοποίηση των νέων εργασιών διευρύνεται η εικόνα του ψηφιακού φακέλου των ασφαλισμένων με αποτέλεσμα την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους, την ελάφρυνση των Υπηρεσιών και την απλοποίηση της διαδικασίας χορήγησης παροχών.





