Σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή προωθείται η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στον ΟΑΕΔ και η πλήρης αξιοποίηση του διαδικτύου.
Αυτή η κίνηση θα δόσει τη δυνατότητα στους δικαιούχους του Οργανισμού να έχουν πλήρη πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα, δεν θα απαιτείται πλέον η αυτοπρόσωπη παρουσία των εγγεγραμμένων στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ για την ανανέωση της κάρτας τους.
Ο νέος τρόπος συναλλαγής των δικαιούχων με τον ΟΑΕΔ, θα δόσει τη δυνατότητα σε περίπου 800 εργασιακούς συμβούλους και 1200 διοικητικούς υπαλλήλους να αξιοποιηθούν στην εξατομικευμένη προσέγγιση των ανέργων με προσωπικές συνεντεύξεις και τη σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης, ώστε να γίνουν αποτελεσματικότερες οι υπηρεσίες του Οργανισμού.
Πηγή: http://www.imerisia.gr/





