1.Υπηρέτησα ως Δήμαρχος / Αντιδήμαρχος για το χρονικό διάστημα από το 2019 έως 31/12/2023. Ανέλαβα ξανά καθήκοντα στις 15/1/24. Με ποιο τρόπο θα συμπληρώσω τη δήλωση απασχόλησης συνταξιούχων;
Τα χρονικά διαστήματα της απασχόλησης του συνταξιούχου είναι διακριτές χρονικοί περίοδοι. Συνεπώς πρέπει να δηλώνεται η κάθε περίοδος με έναρξη και λήξη απασχόλησης ξεχωριστά.
2.Είμαι Απόστρατος του Πολεμικού Ναυτικού και εργάζομαι ως μισθωτός σε 2 εταιρείες, μια ελληνική και μία του εξωτερικού. Δηλώνω και τις δύο απασχολήσεις μου;
Αν η έδρα του υποκαταστήματος της εταιρίας του εξωτερικού βρίσκεται στην Ελλάδα, οφείλετε να το δηλώσετε.
3.Είμαι μέλος ΔΣ ΝΠΔΔ και λαμβάνω αμοιβές ως πρόεδρος του. Πως θα υποβάλλω τη δήλωση απασχόλησης ως συνταξιούχος;
Επειδή η ιδιότητα μέλους ΔΣ και δη του Προέδρου, αποτελεί παροχή μισθωτής υπηρεσίας, θα πρέπει και να δηλωθεί ως μισθωτή απασχόληση.
4.Είμαι συνταξιούχος και εργάζομαι ως ηθοποιός με συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Θα δηλώνω κάθε σύμβαση χωριστά;
Πρέπει να δηλώνονται οι διαδοχικές συμβάσεις ξεχωριστά.





