Τα Χριστούγεννα ήταν ένα πρώτο crash test. Δεν τελειώσαμε, όμως. Έχουμε μπροστά μας την Πρωτοχρονιά και τα Φώτα. Επομένως, ο στενός κύκλος των επαφών εξακολουθεί να είναι καθοριστικός. Την Πρωτοχρονιά θα ισχύσουν τα ίδια μέτρα. Όντως τα Χριστούγεννα υπήρξε μία πολύ μεγαλύτερη κινητικότητα. Αλλά, αν συγκρίνει κανείς τις εικόνες στην Ελλάδα με αυτές που είδαμε σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες διαπιστώνει ότι η ανταπόκριση των συμπολιτών μας ήταν πολύ καλύτερη. Δείχνουμε την υπευθυνότητα που πρέπει. Ελπίζουμε να τη δείξουμε και τις άλλες ημέρες. Να μην χαλαρώσουμε μέσα στις γιορτές.
Σίγουρα το άνοιγμα των σχολείων, είναι προτεραιότητα. Είναι πιθανό να ανοίξουν στις 8 Ιανουαρίου. Θυμίζω ότι στις 7 Ιανουαρίου θα έχουμε περίπου δύο μήνες τα σχολεία μας κλειστά. Είναι ένα σοβαρό ζήτημα, όχι μόνο για την πορεία της μάθησης αυτής καθαυτής, αλλά και για πάρα πολλούς λόγους όπως η ψυχική τους ισορροπία. Επομένως, προτεραιότητα είναι τα σχολεία. Και σιγά-σιγά οι άλλοι τομείς της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας. Πάντα, όταν βγαίναμε από καθεστώς περιοριστικών μέτρων, πηγαίναμε σταδιακά. Πιθανόν αυτό να ακολουθήσουμε και τώρα. Αλλά αυτό που προέχει είναι αυτές τις ημέρες που μένουν μέχρι τις 7 Ιανουαρίου, να συνεχίσουμε αυτή την πτωτική πορεία που έχουμε τις τελευταίες εβδομάδες.





