Μνημόνιο Συνεργασίας υπεγράφη μεταξύ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, εκπροσωπούμενου από τον Πρύτανη Καθηγητή Βασίλη Βασδέκη και του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, το οποίο εκπροσώπησε η Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής & Οικογένειας Έλενα Ράπτη.
Το μνημόνιο αυτό, αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για την προώθηση της ισότητας, της συμπερίληψης και της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο ακαδημαϊκό περιβάλλον.
Η συνεργασία επισφραγίστηκε παρουσία της Προέδρου της Επιτροπής Ισότητας, Αναπληρώτριας Καθηγήτριας Ειρήνης Νικάνδρου, καθώς και των λοιπών μελών της Επιτροπής.
Μέσα από κοινές δράσεις και πρωτοβουλίες, οι δύο φορείς θα συμβάλουν στη δημιουργία ενός ασφαλούς και δίκαιου πανεπιστημιακού περιβάλλοντος, χωρίς διακρίσεις και φαινόμενα παρενόχλησης.
Σε δήλωσή της, η Έλενα Ράπτη τόνισε ότι «η συνεργασία μεταξύ της Πολιτείας και της ακαδημαϊκής κοινότητας αποτελεί βασική προϋπόθεση για την προώθηση της ισότητας και της συμπερίληψης, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση μιας σύγχρονης και δίκαιης κοινωνίας».
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ





