O Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξή του σήμερα, Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025, στην εκπομπή «Πρωινή Ζώνη» με τους δημοσιογράφους Νίκο Υποφάντη και Αλεξάνδρα Καϋμένου, στο Action 24, σχολίασε την επικαιρότητα λέγοντας:
Για τα εγκαίνια στο Ωνάσειο Μεταμοσχευτικό Κέντρο:
«Αύριο έχουμε μία πάρα πολύ σημαντική εκδήλωση με τον κύριο Πρωθυπουργό, θα κάνουμε τα επίσημα εγκαίνια του Ωνάσειου Μεταμοσχευτικού Κέντρου. Είναι ένα έργο το οποίο το δουλεύουμε με τον κύριο Παπαδημητρίου περίπου 1,5 χρόνο τώρα. Από αύριο που ξεκινάει η λειτουργία του κέντρου αυτού, η Ελλάδα μπαίνει στις μεταμοσχεύσεις σε μία νέα περίοδο. Εκτός των καρδιοχειρουργικών και των καρδιαγγειακών που ήταν το μεγάλο το κομμάτι του Ωνασείου, πλέον θα έχει και μεταμοσχευτικό κέντρο και παιδιατρικό κομμάτι».
Για τη μεταρρύθμιση του «1566»
«Το 1566 σχεδιάστηκε να εξυπηρετεί 11.000 τηλέφωνα την ημέρα, εξαιρώ την πρώτη μέρα που ήταν 162.420 τηλέφωνα. Μέχρι την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου, είχαμε ημερησίως 40.000 τηλέφωνα. Μπορείτε να συλλάβετε το νούμερο; 17 μέρες μετά την έναρξη της νέας μεταρρύθμισης, είμαστε τέσσερις φορές πάνω από τις αρχικές προβλέψεις. Ακόμα δεν έχει απορροφηθεί η ανάγκη του κόσμου για ραντεβού. Έχουν κλειστεί περίπου μισό εκατομμύριο ραντεβού. Μιλάμε για συγκλονιστικά νούμερα. Είμαι ευτυχής που μισό εκατομμύριο συμπολίτες μου καταφέρανε από μία δράση που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε να βρουν λύση στο πρόβλημά τους. Ο Έλληνας ασθενής με τις μεταρρυθμίσεις που κάναμε το τελευταίο διάστημα, έχει την ευκολότερη πρόσβαση σε ειδικευμένο γιατρό της αρεσκείας του στον κόσμο. Δωρεάν και γρήγορα».
Για την διανομή φαρμάκων κατ’ οίκον:
«Μία άλλη μεγάλη μεταρρύθμιση που πέρασε λίγο στα ψιλά, είναι η διανομή φαρμάκων κατ’ οίκον που ξεκινήσαμε το καλοκαίρι. Τις πρώτες εβδομάδες υπήρχαν αρρυθμίες και εξαρχής έλεγα ότι μια τόσο μεγάλη μεταρρύθμιση θέλει κάποιο χρόνο να ισορροπήσει. Τώρα ακούτε φασαρία; Ξέρετε πόσοι άνθρωποι λαμβάνουν τα φάρμακά τους στο σπίτι τους; 34 χιλιάδες το μήνα. 34 χιλιάδες άνθρωποι, που ή αυτοί ή οι οικογένειές τους θα πηγαίνανε στην ουρά του ΕΟΠΥΥ και θα ταλαιπωρούνταν, πλέον δεν πηγαίνουν, δεν ταλαιπωρούνται και τους στέλνουμε τα φάρμακα στο σπίτι τους. Αύριο ξεκινάει στην Επιτροπή της Βουλής το νομοσχέδιό μας, όπου περιλαμβάνει τροπολογία και ρυθμίζουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες, για να ξεκινήσουμε τη διανομή των φαρμάκων υψηλού κόστους και στα ιδιωτικά φαρμακεία. Μόλις κλείσει κι αυτός ο κύκλος, οι ουρές πια στον ΕΟΠΥΥ θα σβήσουν».





