Οπως μας ενημέρωσε ο Συλλογος Δικαστικών Υπαλλήλων Αθήνας (ΣΔΥΑ), τα μέλη του θα πάρουν μέρος στην στάση εργασίας που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 16-7-2025, απο τις 13.00 ως την λήξη του ωραρίου και την Πέμπτη 17-7-2025 στην σταση εργασίας, απο τις 09.00 ως τις 11.00, που εχει κηρύξει η Ομοσπονδία Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδος (ΟΔΥΕ).





