Το ΔΣ του ΔΣΑ κατά τη σημερινή συνεδρίασή του, αφού έλαβε υπόψη την από 6-3-2025 απόφαση του Δ.Σ. του ΔΣΑ (βλ. απόφαση) και την από 18-3-2025 απόφαση της Συντονιστικής Επιτροπής της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος https://tinyurl.com/32jwx92n , αποφάσισε ομόφωνα την πραγματοποίηση παράστασης διαμαρτυρίας των δικηγόρων της Αθήνας έξω από το Συμβούλιο της Επικρατείας την Παρασκευή 28-3-2025 πριν και κατά την εξ αναβολής εκδίκαση των αιτήσεων ακυρώσεως και κατά πλειοψηφία την καθολική αποχή των δικηγόρων – μελών του, με το σύνηθες πλαίσιο (επισυνάπτεται) την ίδια ημέρα.
Υπέρ της αποχής ψήφισαν: ο Πρόεδρος Δημήτρης Βερβεσός, η Αντιπρόεδρος Μαρινέtτα Γούναρη, ο Αντιπρόεδρος Μιχάλης Καλαντζόπουλος, η Γενική Γραμματέας Χριστίνα Τσαγκλή, ο Σύμβουλος Ταμίας Ιωάννης Αβαρκιώτης και οι Σύμβουλοι Ευστάθιος Αναλυτής, Ευάγγελος Αυγουλάς, Άννα Ζουρνατζή, Γεώργιος Κλεφτοδήμος, Ανδρέας Κουτσόλαμπρος, Δημήτριος Λυρίτσης, Θεόδωρος Μαντάς, Αλέξανδρος Μαντζούτσος, Αναστασία Ματσούκα, Χριστίνα Πέλκα, Αναστασία Σταυροπούλου
Καταψήφισαν την πρόταση για αποχή οι Σύμβουλοι: Δημήτριος Αναστασόπουλος, Φώτιος Γιαννούλας, Σωτήριος Διαμαντόπουλος, Θωμάς Καμενόπουλος, Στυλιανός Λεριός, Χρυσούλα Μαρινάκη, Χρίστος (Τίτος) Χριστόπουλος
Αντιπαραθετική πρόταση υπέβαλε ο Σύμβουλος Αντώνης Αντανασιώτης, με την οποία εισηγείται καθολική αποχή στις 28-3-2025, συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το ΣτΕ και προκήρυξη Γ.Σ. του Συλλόγου την ίδια ημέρα, με διαφορετικό σκεπτικό και διεκδικητικό πλαίσιο, την οποία και ψήφισε ο ίδιος.
Απών ήταν ο Σύμβουλος Χρήστος Κακλαμάνης





