Τελευταία τροποποίηση στις 16 Νοεμβρίου 2015 15:05
16 Νοεμβρίου 2015 12:54Σε απάντηση ερωτήματος, η αρμόδια Δ/νση του Υπ. Εργασίας ενημερώνει ότι το εργόσημο αποτελεί τρόπο αμοιβής και ασφάλισης και δεν "καταργεί" σε καμία περίπτωση τις υποχρεώσεις των εργοδοτών, που απορρέουν από τις επιταγές της εργατικής νομοθεσίας.
Βέβαια, και παλαιότερα το Υπ. Εργασίας με έγγραφό του (9340/362/18-6-2012) είχε πάρει αντίστοιχη θέση.
Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του ΟΕΝΕΤ.
Παρακαλούμε κάντε είσοδο με τα στοιχεία σας ή κάντε τώρα την εγγραφή σας.
ΣΗΜ. Εάν έχετε ήδη βάλει τον κωδικό σας στον ιστότοπο ΟΕΝΕΤ και βλέπετε αυτό το μήνυμα,
τότε αυτή την στιγμή είστε σε άλλον browser, οπότε πρέπει να ξαναβάλετε τον κωδικό σας.
Οδηγός Εργατικής Νομοθεσίας Ε.Ε.
Πανεπιστημίου 57, Αθήνα 10564
2103240969 - 2103242267
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΕΜΗ 004526701000