Αθήνα, 18.9.2025
Προς
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
Εδώ και χρόνια, με αιτία την πανδημία, οι φαρμακοποιοί .υπέβαλλαν την απογραφή ναρκωτικών που υποχρεούνται να υποβάλλουν κάθε χρόνο το πρώτο δεκαπενθήμερο του επομένου έτους, μέσα από ειδική πλατφόρμα που είχε δημιουργήσει ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής για τους φαρμακοποιούς - μέλη του.
Η διαδικασία αυτή, είχε αποσυμφορήσει και διευκολύνει τις υπηρεσίες των Περιφερειών αλλά και τα μέλη μας, δεδομένου ότι οι 3500 φαρμακοποιοί, μπορούσαν από το φαρμακείο τους να υποβάλλουν την απογραφή ναρκωτικών, και στη συνέχεια ο Σύλλογος να αποστείλει τις ηλεκτρονικές καταστάσεις σιις Περιφέρειες αλλά και στο Υπουργείο.
Επειδή εν έτει 2025, όπου οι ηλεκτρονικές διαδικασίες έχουν εξελιχθεί με σκοπό την κατάργηση της γραφειοκρατίας και ταλαιπωρίας τόσο των πολιτών όσο και των αρμοδίων υπηρεσιών, παρακαλούμε όπως επιτρέψετε να υποβάλλουμε τις καταστάσεις ναρκωτικών ηλεκτρονικά όπως κάναμε τα τελευταία χρόνια μέσα από την ειδική πλατφόρμα του Συλλόγου μας.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΣΑ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ





