Ισχύει από 1/1/2017.
Σημαντικό πρόβλημα έχει παρουσιαστεί το τελευταίο διάστημα σε πολλές αγροτικές εκμεταλλεύσεις μετά από ελέγχους των Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και την διαπίστωση ότι οι εργάτες γης, που απασχολούνται σ' αυτές, αμείβονται με εργόσημο σύμφωνα με τον- Ν. 3863/2010-άρθρα 20 & 21, Ν. 3996/2011-άρθρο 76-παρ. 8Α, Ν. 4144/2013-άρθρο 74, αλλά δεν υποβάλλεται πίνακας προσωπικού.
Σε απάντηση ερωτήματος, η αρμόδια Δ/νση του Υπ. Εργασίας ενημερώνει ότι το εργόσημο αποτελεί τρόπο αμοιβής και ασφάλισης και δεν "καταργεί" σε καμία περίπτωση τις υποχρεώσεις των εργοδοτών, που απορρέουν από τις επιταγές της εργατικής νομοθεσίας.
Βέβαια, και παλαιότερα το Υπ. Εργασίας με έγγραφό του (9340/362/18-6-2012) είχε πάρει αντίστοιχη θέση.
Το «Εργόσημο» είναι ειδική επιταγή αμοιβής και παρακράτησης εισφορών περιστασιακά απασχολούμενων
Οδηγός Εργατικής Νομοθεσίας Ε.Ε.
Πανεπιστημίου 57, Αθήνα 10564
2103240969 - 2103242267
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΕΜΗ 004526701000