Το Σάββατο 5 Ιουλίου ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση για την πιλοτική 24ωρη λειτουργία του μετρό, του τραμ και επιλεγμένων γραμμών λεωφορείων στην Αθήνα, καθώς θα πραγματοποιηθεί η πρώτη δοκιμή, με σκοπό οι ειδικοί να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη, το μέτρο αυτό εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική της κυβέρνησης για τα ΜΜΜ και αν αυτή η δοκιμή πάει καλά, τότε η συγκεκριμένη λειτουργία των ΜΜΜ θα καθιερωθεί σε μόνιμη βάση από τον Σεπτέμβριο.
Μιλώντας στο OPEN, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών σημείωσε: «Το Σάββατο ξεκινά η δοκιμαστική 24ωρη λειτουργία του Μετρό. Ευχαριστώ τους εργαζόμενους που βάζουν πλάτη. Οι γονείς έχουν τεράστιο άγχος να γυρίσουν με ασφάλεια τα παιδικά στο σπίτι τους. Ευχαριστούμε τους εργαζόμενους και θα τους επιβραβεύσουμε. Υπάρχουν ζητήματα συντήρησης, η 24ωρη λειτουργία το Σάββατο έχει προκλήσεις. Κάναμε δύο προηγούμενα Σάββατα δοκιμαστικά χωρίς επιβάτες. Πιστεύω πως είμαστε καλά, το δοκιμαστικό στις 5 Ιουλίου θα πάει καλά και θα έχουμε αστυνομικούς για να επιβλέπουν. Αν δεν υπάρξουν προβλήματα, τον Σεπτέμβρη ξεκινάμε κάθε Σάββατο σταθερά την 24ωρη λειτουργία».
Όπως επεσήμανε «Το Μετρό της Αθήνας πρέπει να αναβαθμιστεί. Από τους 52 συρμούς, οι 32 έχουν κλιματισμό, οι 20 δεν έχουν και πρέπει να τους αντικαταστήσουμε και να αυξήσουμε τη συχνότητα των δρομολογίων. Καταθέτουμε τον Ιούλιο προτάσεις, το φθινόπωρο θα κάνουμε την κατάθεση στην Κομισιόν και ελπίζουμε να εγκριθεί».
Τέλος, αναφέρθηκε και στην ανάγκη αναβάθμισης του Ηλεκτρικού, σχολιάζοντας πως: «Οι συρμοί είναι της δεκαετίας του ’80 και έχουν βαριά θέματα συντήρησης. Σήμερα, αναβαθμίζουμε 14 συρμούς σε εργοστάσιο στον Βόλο, που μέχρι πρότινος ήταν κλειστό και θα έχουν κλιματισμό, θέσεις ΑΜΕΑ, θα πηγαίνουν σαν το Μετρό και εξασφαλίζουμε χρηματοδότηση για άλλους 10».





