Σε μειώσεις του ποσοστού κέρδους των φαρμακοποιών, οι οποίες φτάνουν στο 2% για τα φάρμακα που πωλούνται σήμερα στα φαρμακεία, προχώρησε το υπουργείο Υγείας, μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Σε δηλώσεις του αργά το απόγευμα ο υπουργός, Μάκης Βορίδης, είπε ότι «είμαστε συνεπείς απέναντι στις υποχρεώσεις που έχουμε αναλάβει» ανακοινώνοντας τη μείωση του ποσοστού κέρδους των φαρμακοποιών από το 21% στο 19% εάν συνυπολογισθεί το rebate (υποχρεωτική έκπτωση που πρέπει να καταβάλουν οι φαρμακοποιοί).
Στις συνολικές πωλήσεις θα συμπεριλαμβάνονται και τα Φάρμακα Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ), τα οποία θα μπορούν πλέον να πωλούνται από τα φαρμακεία, αλλά με ποσοστό κέρδους που δεν θα ξεπερνά το 3%, παρότι οι αρχικές πληροφορίες έκαναν λόγο για 5%.
Η εξέλιξη αυτή «ρίχνει» το συνολικό ποσοστό κέρδους των φαρμακοποιών από 19% στο 15,6%, ενώ η τρόικα πίεζε για 15%, ποσοστό με το οποίο ήταν κάθετα αντίθετος ο κλάδος των φαρμακοποιών.
Σε συνέχεια λοιπόν των εξελίξεων αυτών, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος καλεί τους προέδρους των Συλλόγων της χώρας σε έκτακτη σύσκεψη, το Σάββατο 5 Ιουλίου, «για τις αποφάσεις του υπουργείου Υγείας για τα προαπαιτούμενα της τρόικας για τον κλάδο».
Παράλληλα ο ΠΦΣ τονίζει ότι οι φαρμακοποιοί αδυνατούν πλέον να στηρίξουν τη φαρμακευτική περίθαλψη της χώρας.
Πηγή: http://www.real.gr/





