Από το Σάββατο η επιχείρηση «Ελευθερία» πέρασε στη δεύτερη φάση της με την έναρξη του εμβολιασμού για τους συμπολίτες μας των 85 και άνω ετών. Μέχρι χθες Κυριακή είχαν γίνει συνολικά 80.531 εμβολιασμοί. Μέσα στον επόμενο μήνα θα τεθούν σε λειτουργία 4 μεγάλα εμβολιαστικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα οποία, θα έχουν δυνατότητα 20.000 εμβολιασμών ημερησίως. Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021 εκτιμάται ότι θα αυξηθεί σημαντικά η εισροή εμβολιαστικών δόσεων καθιστώντας εφικτό τον στόχο εμβολιασμού της πλειονότητας των πολιτών το καλοκαίρι.
Ήδη, άλλωστε, από τη μέχρι σήμερα διεθνή εμπειρία επιβεβαιώνεται τόσο η ασφάλεια όσο και η αποτελεσματικότητα του εμβολίου. Χαρακτηριστικά και εξαιρετικά θετικά είναι τα συμπεράσματα πρόσφατης μελέτης στο Ισραήλ, που καταδεικνύει ότι μετά τον εμβολιασμό του 20% του πληθυσμού, διαπιστώνεται μείωση των νέων λοιμώξεων.