Στις 25 Μαρτίου 2015, το γερμανικό κοινοβούλιο ενέκρινε την επέκταση του συστήματος χρέωσης των υποδομών της χώρας για τα φορτηγά σε 1.100 χιλιόμετρα των ομοσπονδιακών αυτοκινητοδρόμων, με εφαρμογή από την 1η Ιουλίου 2015.
Σύμφωνα με το έγγραφο της ΟΦΑΕ, επιπλέον, από την 1η Οκτωβρίου 2015 όλα τα οχήματα μεταξύ 7,5 τόνων και 12 τόνων, θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο σύστημα διοδίων. Για το σκοπό αυτό, έχουν προκύψει νέες διατιμήσεις. Αυτές οι διατιμήσεις αφορούν, αφενός, τέλη για τη χρήση των υποδομών και, αφετέρου, τέλη για την ατμοσφαιρική ρύπανση. Η κατηγορία των αξόνων του οχήματος (2, 3, 4 ή 5) είναι καθοριστικής σημασίας για το ποσό που πρέπει να καταβληθεί για τη χρήση των υποδομών.
Μεταφορικές εταιρείες που συχνά χρησιμοποιούν τους συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους, πρέπει να εγγραφούν στο σύστημα Είσπραξης Διοδίων και θα πρέπει να τοποθετήσουν μία Μονάδα Επί του Οχήματος On-Board Unit (OBU).