Οι εκλογές στον Οδοντιατρικό Σύλλογο Αττικής ολοκληρώθηκαν και η ΔΑΚΟΑ αναδείχθηκε για ακόμη μία φορά πρώτη δύναμη, με συντριπτική πλειοψηφία (ποσοστό 65%) και αυτοδυναμία στο νέο Δ.Σ. (8 έδρες στις 13), κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των συναδέλφων για το έργο που επέδειξε και λαμβάνοντας ισχυρή εντολή για τη συνέχισή του .
Οι οδοντίατροι της Αττικής έστειλαν ένα ξεκάθαρο μήνυμα συνέχειας, σταθερότητας και ουσιαστικής διεκδίκησης.
Αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ο επικεφαλής της ΔΑΚΟΑ κ. Αθανάσιος Υφαντής δήλωσε :
«Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν στις εκλογές και ιδιαίτερα όσους εμπιστεύτηκαν τη ΔΑΚΟΑ με την ψήφο τους. Η καθαρή αυτή εντολή δεν αποτελεί μόνο δικαίωση της μέχρι σήμερα πορείας μας, αλλά, κυρίως , δέσμευση για ακόμη περισσότερη προσφορά.
Προχωράμε με πνεύμα συνεργασίας και ενότητας. Ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Αττικής ανήκει σε όλους τους οδοντιάτρους της Αττικής και στόχος μας είναι να εκφράζει ισότιμα κάθε συνάδελφο , με διάλογο, σεβασμό και κοινή προσπάθεια. Να οδηγήσουμε την Οδοντιατρική και τον Οδοντίατρο στη θέση που του ανήκει, με καλύτερες και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας ».