Τελευταία τροποποίηση στις 16 Νοεμβρίου 2015 15:05
16 Νοεμβρίου 2015 12:54Σε απάντηση ερωτήματος, η αρμόδια Δ/νση του Υπ. Εργασίας ενημερώνει ότι το εργόσημο αποτελεί τρόπο αμοιβής και ασφάλισης και δεν "καταργεί" σε καμία περίπτωση τις υποχρεώσεις των εργοδοτών, που απορρέουν από τις επιταγές της εργατικής νομοθεσίας.
Βέβαια, και παλαιότερα το Υπ. Εργασίας με έγγραφό του (9340/362/18-6-2012) είχε πάρει αντίστοιχη θέση.
Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του ΟΕΝΕΤ.
Παρακαλούμε κάντε είσοδο με τα στοιχεία σας ή κάντε τώρα την εγγραφή σας.
ΣΗΜ. Εάν έχετε ήδη βάλει τον κωδικό σας στον ιστότοπο ΟΕΝΕΤ και βλέπετε αυτό το μήνυμα,
τότε αυτή την στιγμή είστε σε άλλον browser, οπότε πρέπει να ξαναβάλετε τον κωδικό σας.