Τελευταία τροποποίηση στις 25 Φεβρουαρίου 2020 13:54
29 Μαρτίου 2012 15:17Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ-ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ-ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ Κ.ΛΠ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΗ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ Ή ΟΧΙ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟΦ. ΕΙΡΗΝΟΔΙΚ 23
Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του ΟΕΝΕΤ.
Παρακαλούμε κάντε είσοδο με τα στοιχεία σας ή κάντε τώρα την εγγραφή σας.
ΣΗΜ. Εάν έχετε ήδη βάλει τον κωδικό σας στον ιστότοπο ΟΕΝΕΤ και βλέπετε αυτό το μήνυμα,
τότε αυτή την στιγμή είστε σε άλλον browser, οπότε πρέπει να ξαναβάλετε τον κωδικό σας.